czwartek, 26 listopada 2015

Zaproszenie na spotkanie z Adamem Wajrakiem




„Nagle coś wielkiego i szarego wystrzeliło, zawróciło, rozpędziło się i ani się obejrzałem, jak wilczysko skoczyło i ogromnymi łapami trzepnęło mnie w klatkę piersiową. Cios był potężny. Zachwiałem się na nogach i tylko cudem nie runąłem na ziemię. Nie był to koniec wystawiania mnie na próbę. Nie zdążyłem jeszcze wyjść z szoku po uderzeniu, gdy wilk stanął przy moim boku i poczułem na dłoni jego wielkie ostre zębiska. Trzymał ją spokojnie, ale bardzo stanowczo. Trzymał i patrzył mi w oczy swoimi brązowymi ślepiami, jakby chciał zapytać: „I co teraz, koleżko?”.„
Adam Wajrak, ulubiony dziennikarz przyrodnik Polaków, mieszkaniec Puszczy Białowieskiej, w swojej najnowszej książce zatytułowanej "Wilki" opowiada o latach tropienia wilków i przyjaźni z tymi najbardziej fascynującymi drapieżnikami Europy. 


Adam Wajrak o "Wilkach":

"Wiem, że wśród moich czytelników jest wielu ludzi młodych, przez co niezwykle wrażliwych. Muszę was ostrzec. Gdyby ta książka była tylko o wilkach, nie zawracałbym wam głowy, bo przecież wiecie, że przyroda potrafi być brutalna. Ta książka jest jednak również o tym, jak okropne rzeczy ludzie robili i robią wilkom, jednym z najbardziej prześladowanych dużych ssaków. Dlatego poproście rodziców, żeby tę książkę przejrzeli, zanim weźmiecie ją do ręki, albo przeczytali ją razem z wami"
 


Zaproszenie na spotkanie z autorem:
 
Katowice są pierwszym miastem tournée Adama Wajraka po Polsce, w ramach którego pragnie on przybliżyć czytelnikom swoją najnowszą książkę "Wilki".

I tak, już w najbliższy wtorek, 1-go grudnia, odbędą się dwa spotkania z autorem:

- spotkanie z młodzieżą - o godz. 10:00 w Filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach, ul. Gliwicka 93

oraz
 
- spotkanie z dorosłymi czytelnikami - godz. 17:00 w Filii nr 12 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach, ul. Witosa 18 b 

Po spotkaniu będzie można zakupić "Wilki" w promocyjnej cenie oraz otrzymać autograf autora z dedykacją i rysunkiem wilka.

Za daleko do Katowic? Nic straconego!
Adam Wajrak w grudniu odwiedzi również Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Mińsk Mazowiecki oraz Warszawę.

UWAGA!

Przypominam o trwającym konkursie! Do wygrania oczywiście "Wilki" Adama Wajraka. Wszystkie szczegóły doczytacie tutaj, a ja tylko podpowiem, że słowo-klucz zostało w tekście pogrubione i stanowi link do bloga, na którym ukrywa się kolejne potrzebne Wam do odgadnięcia hasła słowo.

Razem z wszystkimi Śląskimi Blogerami Książkowymi trzymam za Was kciuki i zapraszam do śledzenia naszych poczynań na Facebooku



6 komentarzy:

  1. Ja już znalazłam :D Hihihi, fajna zabawa dzięki której można poznać inne blogi :) Fajny pomysł na promocję książki i poszczególnych blogów ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) myślę, że podobne konkursy pojawią się jeszcze nie raz;)

      Usuń
  2. Tylko, czy ja zaliczam się jeszcze do młodzieży, czy już do dorosłych ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam autora, ale czasem lubię zagłębić się z książkę przyrodniczą. "Wilki" dopisuję do listy książek do przeczytania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam do udziału w konkursie - może uda się wygrać tę książkę:)

      Usuń